Informatie over uw bestelling

Hier vind je alle informatie over uw bestelling. Heeft u vragen kunt u deze ook altijd stellen via het contactformulier

Verzending

Verzending van onderdelen besteld via deze website kan alleen binnen Nederland.

ideal

Betalen met iDEAL via MultiSafepay

Goederen worden verzonden na de ontvangst van de betalingsbevestiging van iDEAL (indien product voorradig is). Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

paypal

Betalen met PayPal.

Goederen worden afgestuurd na de ontvangst van de betalingsbevestiging van PayPal (indien product voorradig is).

* U krijgt hiervan een bericht per e-mail.

Vooruit betalen via MultiSafepay

Wanneer uw betaling ontvangen is, wordt uw bestelling verstuurd (indien product voorradig is).

Betalen met Apple Pay
Betalen met Apple Pay

Apple Pay is een mobiele betalingsdienst ontwikkeld door Apple. Apple Pay is heel handig en werkt op de Apple devices die je elke dag gebruikt. Je kunt met een gerust hart online afrekenen in winkels. Het is eenvoudiger dan betalen met je bankpas, en nog veiliger ook.

Betalen-met-google-pay
Betalen met Google Pay

Google Pay is een manier om contactloos te betalen via je eigen Android-telefoon.
Met deze functie koppel je de pinpas aan je smartphone. Super Handig,
Op deze manier gebruik je jouw smartphone als contactloos betaalmiddel in winkels,
op apps of webshops. Aan Google Pay zitten geen extra transactiekosten verbonden.
In Nederland kun je op dit moment als klant van onder andere via ABN AMRO, bunq, Monese, N26, Revolut en Wise betalen van Google Pay.
Met Google Pay koppel je gemakkelijk je eigen betaalpas aan een Android-telefoon.
Vervolgens kun je, net zoals bijvoorbeeld iDEAL, contactloos betalen in winkels en webshops. Meer informatie Google Pay

Visa

Betalen met Credit card (Visa, Mastercard) via MultiSafepay. 

Goederen worden afgestuurd (indien product voorradig is) na de ontvangst van de betalingsbevestiging.

* U krijgt hiervan een bericht per e-mail.

Klarna

Betalen met Klarna

Klarna achter af betalen, Je vult je gegevens in, naam, adres, woonplaats, geboortedatum en  e-mailadres. En je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.

Verzendkosten

Verzendkosten bedragen € 7,95. De verzendkosten worden standaard in het winkelmandje gerekend.
Voor alle producten wordt dezelfde prijs in rekening gebracht ongeacht of hoe groot of zwaar uw bestelling is. De verzendkosten zijn inclusief verpakkingskosten en administratiekosten.  In het geval van deelleveringen worden de verzendkosten alleen over de eerste levering berekend. Alle volgende leveringen zijn dan Franco.

Levertijd:

Wij doen ons uiterste beste om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren.
Voor elke artikel ziet u tijdens de bestelling of het uit voorraad leverbaar is. Of anders ziet u een indicatie van de levertijd.
Onze indicatie met betrekking tot de levertijd is gebaseerd op onze ervaringen. Deze kunnen uiteraard afwijken.
Alle voorradige artikelen die u tot 16:30 uur besteld en betaald. Worden in de meeste gevallen al de volgende werkdag afgeleverd (zondagen en feestdagen tellen niet mee). Wij zijn sterk afhankelijk van de bezorgdienst. De betaling dien binnen te zijn dus betaal met: •IDEAL, Mastercard, Klarna, Apple Pay of PayPal.

Bestelproces:

•Selecteer de artikelen die u wenst te bestellen en leg ze met de knop “bestellen” in het winkelmandje.
U kunt de inhoud van het winkelmandje bekijken door op de knop “winkelmandje” te klikken. En tevens ziet u een overzicht van de mogelijke betaalopties.
Heeft u meer van hetzelfde artikel nodig, kunt het aantal aanpassen in het winkelmandje.
•Vul uw persoonsgegevens ( adres en uw emailadres) in en selecteer een betaalwijze. Deze persoonlijke gegevens worden beveiligd ( SSL-gecodeerd) verzonden en worden uitsluitend voor de afhandeling van de bestelling gebruikt.
•Controleer de gegevens in het overzicht en verstuur uw bestelling.
•U ontvangt per e-mail een opdrachtbevestiging van uw bestelling.(niet ontvangen? Controleer uw spamfilter a.u.b)
•Afhankelijk van de gekozen betaalwijze krijgt u eventueel meteen de mogelijkheid om online te betalen.
•Als uw bestelling is verstuurd ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met een Track&Trace-link waarmee u het pakket kunt volgen.

Verzending:

Verzending van uw bestelling (dezelfde werkdag indien voorradig, besteld en betaald tot 16:30)Tot 18:30 uur krijgt u de verzendbevestiging per email met een link naar de website van het transportbedrijf en uw track-en-trace code. Hiermee kunt u de status en locatie van het pakket volgen.

Bestelling ontvangen (Het pakket wordt normaal gesproken binnen 24 uur door PostNL bij u afgeleverd nadat het pakket door ons is verstuurd)
In de meeste gevallen zult u uw bestelling de volgende werkdag ontvangen.
Indien het niet kan worden afgeleverd wordt er bericht bij u achtergelaten, waarmee u het vervolg kunt regelen Wat als ik geen bevestiging krijg ?
Als u een bestelling heeft geplaatst en geen bevestigingsmail krijgt, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via het contactformulier
Helaas kan het gebeuren dat de automatische bevestiging door uw spamfilter wordt geweigerd.

postnl

Bezorging:

Op de dag dat de artikel aan u verzonden word ontvangt u van ons een e-mail. Transport wordt uitgevoerd door PostNL post bedrijf.
Ze bezorgen op dinsdag t/m Zaterdag. U bent altijd zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop de zending op het afleveradres in ontvangst wordt genomen.

Wat als het pakket niet kan worden afgeleverd?

Er zijn minimaal twee bezorgpogingen. Indien u niet thuis bent, wordt meestal de bestelling bij de buren afgegeven.
Als dat niet lukt, wordt een bericht achtergelaten zodat u met de transporteur contact op kunt nemen. Dan kunt u een afspraak maken of het pakje zelf af halen.
U dient zich bij het afhalen te legitimeren. Als dat niet lukt komt de bestelling retour naar ons magazijn.

Wat als uw bestelling niet bezorgd is?

Mocht u de bestelling niet binnen enkele dagen na de verzendbevestiging hebben ontvangen en u heeft geen afhaalbewijs in de bus gekregen, neem dan even contact op met ons op.
U kunt daarvoor eenvoudig onze laatste e-mail beantwoorden. Wij kunnen dan even voor u nagaan waar uw pakket zich bevindt.